// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
happy
02 January 2012 | 6:29:00 pm | 0 Sweet Cupcake
heyy all .
emmp smalam aku ada update pasal yg kite taa jady jumpa tue kenn ?
act , smalam aku jady jumpa dia .
lepas dia siapkan kejaa terus dia my rumaa aku then kami gy rondaa-2 .
aku sayang dia sgat-2 .
daa ta mampu naa diungkapkan dgan kata-2 lagy .
aku daa terlanjur mencintai dia larr .
sapaa punn taa kan paham larr .
mmg , aku tapenaa na bahagyaa dgan dia lama-2 .
sapa yg kenal aku rapat , mmg dia tau mcam mana cara kami bercintaa .
masok bulan neyy da setahun 8bulan kott kamie couple .
tapy jupp okayy jupp taa .
tapy tapelarr aku tetap sabar jea layan kerenah dia tue .
sbab aku sayang dia sgat-2 .
kalau gaduh pun taa sampay sehari mesty masing-2 daa cari .
kadang-2 aku cari dia dulu kadang-2 dia cari aku .
tpy kebanyakkannya aku larr yg slalu pujok dia tue .
orang slalu cakap , byle couple setahun neyy sayang laa kalau naa break .
tapy aku neyy da naa masok 2tahun daa bulan 5 neyy ,
bohong sgat larr kan kalau aku taa sayang hubungan neyy .
aku tau dia punn sama .
walaupunn nampak mcam dia just na maenkan aku jea .
tapy aku dapat rasa yg dia taa bole hidup jgak tanpa aku .
ehh ehh apa yg aku merepek neyy kenn ?
emmp now aku na cyte cket pasal membe baek aku .
now aku ngn dia da ta semesra dulu .
smua sbb bf aku jgak larr cket-2 naa buad bengang padahall salah dia .
aku kalau bolee malas naa gaduh-2 tambah-2 lagy dgan membe aku .
aku da larr tade sesapa daa .
bf dia pun confom taa bagy aku kawan dgan membe aku tue larr ,
tapelarr na uad camnaa ,
aku tade mood naa cte .
kbyee :'/