// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
18 December 2011 | 7:08:00 pm | 0 Sweet Cupcake
aku nan dia da okay cket skarang neyy .
lepas gy pesta arytue .
aku pn da cakap kat dia neyy peluang yg last utk dia .
kalau dia maen-2 agy nan aku lepas neyy mmg aku akan tinggalkan dia .
tapy tengok jgak larr salah dia tue aku bole tryma kea tak .
kalau aty aku da ta bole na tryma dia mmg aku akan tinggalkan dia .
penad ouh couple mcam neyy .
byle buad salah pn aku maafkan jea .
sbb tue dia berani buad .
sekarang neyy pn kalau dia buad salah , dia mesty sedar end mintaa maaf balek .
aku bahagya sgat nan dia skarang neyy .
kalau dia janjy na jumpa pn mesty dia da tepati .
da taa macam dulu .
aku harap hubungan aku nan dia lepas neyy tade masala-2 besar lagy .
aku cakap jea nak tinggalkan dia .
tapy aku taa sanggop pn .
kalau bole aku naa dia betol-2 berubah larr .
aku sayang dia <3