// Strawberry Cupcake


Hello World! Im Sunshine and im 100 years young from Saturn. Replace this nonsense intro (Y)


► My Biography
► My Stuff
► My Friends
► My Diary



Put your Cbox here. Make sure the correct measure of the width of your Cbox.


Template & Skin by : Husnaa.
Big help from : Wani | WHI | C4U | Una


Older Post | Newer Post
taa sabar naa hang
28 August 2011 | 6:06:00 am | 0 Sweet Cupcake
jyeahh !
blog aku mcam pundek ken ?
bency aku na update pn tade mood .
biaa jelarr .
kesah plak aku !
besuk lusa da naa raya larh .
happy gyler aku .
arap-2 dapat larh raya dgan orang terchentaa kenn ?
kami pakay sedondon okayy !
taon neyy merah !
sbab toe aku semangat gyle babeng kot !
tapy yg sedey nye dea taa bely agy baju raya .:'(
besuk baru aku naa teman dea gy cary sesama .
heee aku dah ready na kuaa besuk ney .
arap-2 besuk jgan larh ujan kayy .
da larr na naek moto jea :(
abes larh rambot aku .
aku tak mandy kot sbab nak jaga rambot ney .
mandy taa kena kepala mcam taa mandy larh kenn ?
baek takpayah lansong .
aku mmg malas .
mwhihi :p
k larh nanty aku update lagy lepas raya kayy .
bubye :)
salam .